2015. június 26., péntek

Honnan ismerszik fel egy érzelmi vezető?

 Korábban amikor az állatkertben voltunk 

és kezdett visítozni, sajnáltam magam! Akkor kezdtem mérges lenni.

Most  

hirtelen át tudtam érezni szomorúságát. Ez nem volt követelés. Éreztem a csalódottságát és kimerültségét.

Őszintén hiszem megkönnyebbült, amikor szavakat adtam érzéseinek. 

  • Ez az az érzelmi kötelék, ami az állandó együttműködést hozza létre a gyermekeddel.
  • Az érzelmi vezetés nem utal arra, hogy mindenre igent mondasz. Kathy is hazavitte Nathant. 
  • Nem azt jelenti, hogy folyamatosan alkudozol. 
  • Nem vásárolt neki semmit az ajándékboltban. 
  • Ez nem azt jelenti, hogy átadod neki a saját érzelmei felett való szabad uralkodást. Te nem. 
  • Az érzelmekre való hivatkozás soha sem lehet kifogás, bántó és elfogadhatatlan viselkedésre. 

Ez azt jelenti, hogy odafigyelsz, megpróbálva a legtöbbet hogy megértsd gyermeked álláspontját. Megnevezed az érzelmeit számára, érvényesíted a világos szabályokat a viselkedésre és megtanítod mit tud tenni hogy kifejezze érzéseit nem bántó módon. Ezért gyermeked megtanulja, hogy megbízhat benned és nyitott lesz útmutatásod, vezetve végül őt a saját önkontrollja felé.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése