2016. január 26., kedd

Volt már meghívva gyermeked zsúrba vagy buliba?


Gondoltad volna?

Nézni valakit, amikor kinyitja azt a rengeteg ajándékot és kártyát a legnyugodtabb gyereket is kizökkenti a normál kerékvágásból!

Extrém időjárás:

Tavaly decemberben kitört egy zivatar. Ki emlékszik rá? Bennem mély nyomot hagyott, az még hagyján, de Barnim is pontosan emlékszik arra, hogy azt hitte, kitört a világháború. Ez komoly. Hármasban voltunk itthon a két gyerek és én. A XI. kerület felett alakult ki egy zivatar cella. Elvoltunk én dolgoztam, a gyerekek jöttek mentek már fürödtek épp. És egyszer csak egy óriási dörgés. Én szerintem sokkot kaptam -na így nyugtassam meg a gyerekeket. Nem sikerült. Persze másodpercekkel később kinéztem -már sötét volt este 8 körül és látom, hogy szakad az eső. Földrajz tanárnak készültem, tanultam meteorológiát. Szóval a diagnózis egy zivatar volt. De akkor amikor zengett az ég nem tudtam, hogy mi van nyáron az ember számít rá, ok dörög jön a vihar kész, de télen? A kerületből sok ember írta a facebookra, azt hitték, hogy robbanás történt, a III. világháború tört ki, de viharra senki sem asszociált.

 A képzés során megtanítom neked, hogy hogyan vedd észre a stressz jeleket, és mit csinálj velük, egyébként hamarosan hanganyag formájában is előérhető lesz. Jelentkezz itt:  www.hiszti.elenkgyerekek.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése