A probléma az, hogy a gyerekek nem értik hogy
ez egy lényeges állomása az érzelmi fejlődésnek és az agyuk
tulajdonképpen kiabál, „Csináld meg! Próbáld ki! Nézd meg mi
történik!”
Inkább eljátsszák. Amikor kicsik, dobálnak,
másznak, megragadnak tesztelnek, ugrálnak, lökdösnek, és
nyomoznak, majd egyenesen rád néznek, és azt gondolják, Mi
történik most?
Ahogy nőnek a kívánságok megváltoznak.
Bosszantó, illetve a fejődési
szakasznak lehet egy következménye – a gyerek, aki fél
megpróbálni.
Ez egy gyerek aki
próbálja kitalálni, mit tehet, és mit nem. Ez alatt az állomás
alatt szüksége van rád, mint érzelmi vezetőre segítsd őt:
- megtanulja megállítani önmagát, megtanítva őt mit tehet meg.
- felismeri és érti az érzelmeket amiket tapasztal.
- támogasd őt, amikor fél, hogy valamit nem tud megcsinálni.
Kurcinka módszerének egyik alapja, hogy meg kell tanítani gyermekeinknek (és magunknak is), hogyan fejezzük ki érzelmeinket ebben az alapokkal tudok neked segíteni. www.alapkepzes.elenkgyerekek.com
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése